網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月3日 星期二

陳凱琳:12月仲游水?三點式陳凱琳 VS 半裸鄭嘉穎 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

唔知係咪游暖水池呢?12月一到,溫度即刻急降,今日仲低開13.8度,成入冬以來的最低紀錄,不過都無阻藝人陳凱琳(Grace)晒泳照嘅心,見佢喺社交網晒 ...




唔知係咪游暖水池呢?


12月一到,溫度即刻急降,今日仲低開13.8度,成入冬以來的最低紀錄,不過都無阻藝人陳凱琳(Grace)晒泳照嘅心,見佢喺社交網晒出同老公鄭嘉穎及囝囝Rafael齊齊落水嘅親子照,Grace更罕有晒出出水芙蓉相騷玉背,而鄭嘉穎就半裸上陣,真係溫馨得嚟又有睇頭啵!


Grace留言:「我喜歡和Rafa共度時光,即使有時會很累。無論我們是第一次還是第十次,看到他逐漸適應周圍環境並學會享受生活,都感到非常高興。記得我們第一次去游泳時,Rafa是如此困惑和恐懼!現在,他嫌游得還不夠!因為他有兩個很棒的教練對不對?🤪‍♂️🤪(你們在第二張照片的後面看到了Daddy(鄭嘉穎)&Rafa嗎?)。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!