網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月3日 星期二

唐詩詠:絕世好妹妹!唐詩詠自動請纓幫林子善搬屋 __,唐詩詠,林子善,

林子善有唐詩詠呢個阿妹真係令人羨慕!向來有「絕世好女友」之稱的唐詩詠,和藝人林子善、鄭嘉穎等九年前合演劇集《鐵馬尋橋》後建立深厚的友誼,而她更把好女友 ...




林子善有唐詩詠呢個阿妹真係令人羨慕!


向來有「絕世好女友」之稱的唐詩詠,和藝人林子善、鄭嘉穎等九年前合演劇集《鐵馬尋橋》後建立深厚的友誼,而她更把好女友的本質應用在林子善身上。有見林子善忙於工作,又要忙於照顧懷胎九個月的太太Kary,唐詩詠自動請纓幫忙搬屋又陪Kary食飯,林子善發文公開加許,更以「大隻妹」來形容她:「呢個大隻妹真抵錫,哈哈哈。佢話搬屋搵佢一齊搬,我話有排搞㗎哥OK㗎啦,佢話咁食飯啦我想見阿嫂,正傻豬!有心就OK啦。其實幾個阿哥都話要幫手,唔使啦慢慢唔可以搬得太急」網友們紛紛以「係愛呀!」作為留言,又說有唐詩詠這個妹妹真好,十分羨慕林子善。


另外,Kary也在社交網分享孕記,並拍下有點水腫的雙腿,她說:「媽媽的偉大,已到最尾一個月,肥腫到不得了,起晒摺,體重已經去到156好恐怖呀。好怕變唔番之前咁,不過為咗偏細BB,我都要繼續食,至緊要你健康增多啲磅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!