網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月26日 星期四

【幸福靚媽過聖誕】黃婉曼感恩身邊有天使 張美妮首帶囡囡去主題公園 __,張美妮,黃婉曼,

(FB圖片)
已為人母的黃婉曼和張美妮,聖誕節也是家庭樂。黃婉曼和老公馮柏基及一對囡囡,昨日去完街就一齊返回餐廳巡視業務,黃婉曼在FB分享了一家四口的照片後,留言: ...




已為人母的黃婉曼和張美妮,聖誕節也是家庭樂。黃婉曼和老公馮柏基及一對囡囡,昨日去完街就一齊返回餐廳巡視業務,黃婉曼在FB分享了一家四口的照片後,留言:「一直覺得上天賜予我最大的成就,就係有一個美滿的家庭和兩個女。今個聖誕,我發現上天還派給了我一些天使朋友。在我有困難的時候,唔係問我需唔需要幫忙,而係直接問我要點樣幫忙。」黃婉曼非常感恩,也願意把幸福與人分享,她今日接受《蘋果》訪問時說:「我今年聖誕嘅節目係同啲女去唔同商場睇吓聖誕燈飾,又同佢哋去咗啲慈善活動,帶佢哋探訪老人家,仲跳出香港去澳門派禮物畀智障小朋友,當然唔少得帶埋佢哋返工。」



黃婉曼好朋友張美妮是新手媽咪,囡囡「笑咪咪」黃洛雯剛好6個月大,他們昨日連同美妮妺妹一家四口到了主題公園耍樂,美妮表示囡囡入園後,看到卡通人物望到實,她今日在電話訪問中說:「我同老公以前拍拖都入過迪士尼玩,但冇乜嘢感覺,食完飯就走,今次係我哋第一次帶囡囡入去,亦係第一次晏晝玩到夜晚,嗰度夠晒氣氛,囡囡望到啲公仔好開心,老公抱佢睇花車巡遊,佢周圍望笑到卡卡聲好enjoy,我同老公見到囡囡開心,我哋都好開心。」



黃婉曼昨日一家出動享家庭樂。(FB圖片) 黃婉曼昨日一家出動享家庭樂。(FB圖片)
黃婉曼享受做媽咪。 (FB圖片)

黃婉曼享受做媽咪。 (FB圖片)
黃婉曼早前帶大女去慈善探訪。  (FB圖片)

黃婉曼早前帶大女去慈善探訪。 (FB圖片)
張美妮昨日一家三口入主題公園。  (FB圖片)

張美妮昨日一家三口入主題公園。 (FB圖片)
張美妮老公肉緊抱着囡囡。  (FB圖片)

張美妮老公肉緊抱着囡囡。 (FB圖片)
張美妮表示囡囡入迪士尼玩得好開心。  (FB圖片)

張美妮表示囡囡入迪士尼玩得好開心。 (FB圖片)

鍾意就快D Share啦!