掃呢頁CODE去手機

2019年12月18日 星期三

許志安黃心穎偷食:傳黃心穎求復合 馬國明寧願同阿妹食飯 __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

嗚嗚嗚...藝人黃心穎偷食人夫許志安搞到形象破產,日前佢已經返咗嚟香港,有指返嚟「試水溫」為復出鋪路,同埋希望可以同前度馬國明復合。不過馬明就懶理呢啲 ...




嗚嗚嗚...


藝人黃心穎偷食人夫許志安搞到形象破產,日前佢已經返咗嚟香港,有指返嚟「試水溫」為復出鋪路,同埋希望可以同前度馬國明復合。


不過馬明就懶理呢啲傳聞,繼日前同一班第十四期藝員訓練班同學聚會,呢日佢又同曾經拍攝劇集《梟雄》嘅演員聚會,當中有陳煒、何遠東、李興華等,不過亮點莫過於係「好妹妹」唐詩詠都有現身,大家齊齊聚會,真係好開心呀!李興華仲話煒哥親自整咗個蛋糕:「梟雄 夥伴聚會。」睇嚟心穎釘耳窿懺悔都冇用!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!