網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月4日 星期三

【取消叱咤頒獎禮】剛排除萬難開Show 鄧小巧明白商台擔憂 __,鄧小巧,

對於叱咤頒獎禮取消,小巧坦言好可惜。
【取消叱咤頒獎禮】剛排除萬難開Show鄧小巧明白商台擔憂對於叱咤頒獎禮取消,小巧坦言好可惜。鄧小巧到電台為新碟《Obsessions》宣傳,雖然發售了 ...




【取消叱咤頒獎禮】剛排除萬難開Show 鄧小巧明白商台擔憂

對於叱咤頒獎禮取消,小巧坦言好可惜。

鄧小巧到電台為新碟《Obsessions》宣傳,雖然發售了數天但小巧也不敢問公司銷量如何,她笑言:「我只係第一次出個人專輯時問過公司,到而家第4集碟都唔敢再問,因為今年3月出咗一隻碟後無耐又出第二隻,真係好勇敢,市道咁差仍出到兩隻碟,要多謝歌迷同公司嘅支持,出到實體碟真係好開心。」

對於剛宣布取消叱咤頒獎禮,小巧於電台受訪時得知消息,她覺得好可惜,因為每個頒獎禮對歌手及對行業來說,是一個聚會,讓大家可傾偈交換近況。另外頒獎禮逐個取消,小巧認為唔代表今年努力無人睇到。她說:「我剛做完音樂會,明白好多擔憂,所以理解大會的決定,仲有一個月時間會有好多狀況出現,今年無下年會有吧。」問到是否首次競逐女歌手獎?小巧表示只拿過新人獎。而她亦指未收到通知若獲獎會以甚麼形式頒發,坦言甚麼形式也好,也是一種嘉許,尊重大會決定。




鍾意就快D Share啦!