掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

勁歌2019:吳若希繼續輸!菊梓喬冧莊最受歡迎女歌星 __,吳若希,菊梓喬,

恭喜晒!歌手菊梓喬在《2019年度勁歌金曲頒獎典禮》中狂掃六個大獎,大比數拋離只得三獎的師姐吳若希,更力壓對方得到大獎「最受歡迎女歌星」,菊梓喬冧莊連 ...




恭喜晒!


歌手菊梓喬在《2019年度勁歌金曲頒獎典禮》中狂掃六個大獎,大比數拋離只得三獎的師姐吳若希,更力壓對方得到大獎「最受歡迎女歌星」,菊梓喬冧莊連續兩年奪得此獎,令吳若希想重奪「星夢一姐」夢碎!


大前年吳若希因為突然生女而被師妹菊梓喬搶去一姐之位,兩人不和之說傳通街,有你無我!去年吳若希再戰樂壇,不斷努力出歌宣傳,力圖爭番星夢一姐之位,可惜最後都不成功,再次輸畀師妹菊梓喬,而吳若希更是連「最佳演繹女歌星」都輸埋畀菊梓喬!而菊梓喬領取「最受歡迎女歌星」獎時,台下的吳若希都有拍手,不過卻擰歪面同旁邊的胡鴻鈞傾偈,睇怕呢兩師姐妹仲有排鬥。


菊梓喬上台致辭時全程哽咽眼濕濕:「上年到今年發生好多事,做咗好多自己想做嘅嘢,例如開咗演唱會,又唱咗好多首好好嘅歌,多謝公司、老闆、音樂班底。」之後停頓了一會,開始想喊,表示要多謝粉絲:「如果唔係你哋,我有好多嘢都未必堅持到,希望以後一齊同行。」


而最後「勁歌金曲金獎」就由周柏豪的《讓愛高飛》奪得。全晚菊梓喬是大贏家,合共奪得6獎,其次是奪5獎的周柏豪。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!