掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

吳業坤:寸洪永城加戲?吳業坤床戰朱晨麗激親何廣沛 __,何廣沛,吳業坤,朱晨麗,洪永城,

何廣沛係咁審問吳業坤有冇自己加戲!藝人吳業坤、何廣沛、吳岱融、龔慈恩、黃嘉樂、楊卓娜、于淼等,濟濟一堂現身電視城食團年飯,為即將播映嘅無綫新劇《大醬園 ...




何廣沛係咁審問吳業坤有冇自己加戲!


藝人吳業坤、何廣沛、吳岱融、龔慈恩、黃嘉樂、楊卓娜、于淼等,濟濟一堂現身電視城食團年飯,為即將播映嘅無綫新劇《大醬園》造勢。席間眾人大玩遊戲,期間坤坤玩「金舌頭」遊戲時,被何廣沛揶揄:「伸最長嘅部位出嚟!」當坤坤食中芥末,即時「乸口乸面」,場面爆笑!他又自爆有床戲,並抵死話襯番醬油主題「鹹鹹哋」!


對住朱晨麗情不自禁


HeHe情深的坤坤及何廣沛雖然衣着襯到絕,受訪時卻即互窒,何廣沛先發功指:「成部劇多多鹹、少少趣,最鹹係佢,成日搞嘢!」坤坤解釋:「搞豉油啫!但又會搞吓啲兒女私情咁,同朱朱(朱晨麗)有床戲。」何廣沛聞言無奈說:「我就自己一個人瞓床,佢豐富啲,我冇福分!」坤坤繼續招積形容床戲:「係情不自禁嘅,任何人見到朱朱都忍唔住」問到何廣沛可有監場?他嘆氣話冇,因為事前唔知情,更即問坤坤係咪同監製熟先有床戲,坤坤笑言的確曾有合作:「但收到劇本嗰陣都好震驚,都有搵人請教點做。」


眼神強姦


何廣沛對「床戲」絕不罷休,繼續盤問對方,轟炸式發問:「你事前有冇溝通清楚?有冇突然加嘢?係咪跟劇本做?」坤坤難以招架,搞到滴晒汗,笑爆求饒:「我唔敢⋯唔夠膽最激都係兩個人坐喺一張床上面,掂到與唔掂到之間咁,眼神強姦!」何廣沛聽到極大反應「斥責」坤坤:「你個強姦犯!」隨即坤坤向何廣沛示範,笑翻全場!


同洪永城有講有笑


問到何廣沛是否因朱晨麗「投訴」洪永城主動加戲而緊張審問坤坤?他大笑話:「諗多咗普通關心身邊同事啫!」坤坤亦說:「拍戲會有指引嘅,都會有專業操守。」問到有向朱晨麗了解事情?何廣沛搞笑指:「好耐冇見過佢,頒獎禮之後就冇見過,成年先見得一次,佢去咗內地拍劇嚟唔到。(見到洪永城會盤問?)宣傳《黃金有罪》都有講有笑,有審佢,坤坤咁熟先審,相信演員都有專業操守。(驚朱晨麗被抽水?)唔會,公司嘅男藝人都係正人君子、好守規矩。(朱晨麗有因事情唔開心?)唔覺。」坤坤續話:「見佢IG都成日Post洪永城合照,又叫佢老公,應該冇乜嘢。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!