掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

仙氣亮相巴黎時裝騷 溫碧霞獲法國導演邀拍戲 __,溫碧霞,

Irene每次到法國都好似好幸運,寧舍開心。
仙氣亮相巴黎時裝騷溫碧霞獲法國導演邀拍戲Irene每次到法國都好似好幸運,寧舍開心。溫碧霞(Irene)放完大假回港後,隨即開工,日前又飛往巴黎,穿上 ...




仙氣亮相巴黎時裝騷 溫碧霞獲法國導演邀拍戲

Irene每次到法國都好似好幸運,寧舍開心。

溫碧霞(Irene)放完大假回港後,隨即開工,日前又飛往巴黎,穿上品牌為她度身挑選的簡約仙氣透視薄紗晚裝欣賞時裝騷,在場搶盡鏡頭兼吸睛,不單引來現場賓客目光,就連法國導演也一眼睇中Irene,邀她到法國拍攝新片。

被《一見鍾情》法國導演邀請拍戲,Irene開心說:「係呀,呢位法國導演想開拍一部講述一位中國女仔在法國遇到的故事,佢想邀請我演呢位中國女仔,話我好啱呢個角色。(你答應咗未?)呢個交畀經理人去傾,最緊要睇下劇本,不過都好開心,每次到法國都好似好幸運,次次嚟法國都聽當地人講前幾日仲落緊雨,但我到埗就停雨,仲陽光普照,今次又係咁,所以好開心,天氣好,陽光又好,仲遇到法國導演邀請拍戲,唔理成唔成功已經好開心。」






鍾意就快D Share啦!