掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

倪晨曦:倪晨曦索爆姊妹團!簡幗儀夏威夷晒線派福利 __,倪晨曦,簡幗儀,

倪晨曦(右圖)嘅姊妹團真係不得了!藝人倪晨曦(Elva)喺2018年最後一天於社交網宣布訂婚,將會喺今個月同從事金融行業嘅男友Vincent喺夏威夷舉 ...




倪晨曦(右圖)嘅姊妹團真係不得了!


藝人倪晨曦(Elva)喺2018年最後一天於社交網宣布訂婚,將會喺今個月同從事金融行業嘅男友Vincent喺夏威夷舉行婚禮,依家佢哋已經飛到當地,而一眾索爆姊妹團包括朱韻韻、鍾浠文、簡幗儀、李月、Elva孖生細妹倪晨曄等日前仲同準新娘開咗婚前派對!


成班姊妹除咗準備參加老友婚禮,仲把握時間度假影靚相,見到簡幗儀今日就享受夏威夷嘅陽光與海灘,仲晒出水着照大派福利。而鍾浠文就分享自拍騷自製花環,但就搞笑留言:「夏威夷風情不太適合我🤷🏻‍♀️😂」朱韻韻更加喺當地時間凌晨三點幾就出門,去哈萊亞卡拉國家公園(Haleakala National Park)睇日出,不過六點幾包到冚嘅佢就拍片話現場超凍超大風,仲因為多雲而只睇到少少光,宣布睇日出失敗!班姊妹團到埗已經晒咗咁多靚相,真係好令人期待婚禮當日嘅畫面有幾咁吸睛呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!