掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

歐瑞偉:大爆料!《愛回家》KC Ma姐關係變密切? __,愛回家,愛.回家,歐瑞偉,

What?更……更密切?!處境劇《愛.回家之開心速遞》兩位演員歐瑞偉(KC)與何綺雲(Ma姐)聯同藝人郭千瑜今日出席餐廳開幕,歐瑞偉與何綺雲坦言受《愛 ...




What?更……更密切?!


處境劇《愛.回家之開心速遞》兩位演員歐瑞偉(KC)與何綺雲(Ma姐)聯同藝人郭千瑜今日出席餐廳開幕,歐瑞偉與何綺雲坦言受《愛》劇帶挈有不少搵外快機會,兩人又大爆他們在劇集中將有更密切的關係。現時《愛》劇一星期播足七日,歐瑞偉表示因為劇集人物及支線多,故每人不會有太大負擔:「新年以往初一至初三停廠,但今年初三未知使唔使開工,因為依家劇集播多咗集數,要儲定多啲存貨。(有冇時間陪家人?)我日日都返屋企,不過試過《愛.回家》同另一套劇疊住拍,就連續三日都喺公司瞓,唔知係咪因爲年紀大嘅關係,我瞓幾個鐘就夠,熟睡嘅話兩個鐘就夠。」


提到資深演員劉江離開無綫,他稱也是在無綫頒獎禮當晚才知,大家約好出面見,對於資深一輩演員買少見少,他說:「都係,所以有機會合作就要好好珍惜,要同前輩多多學習,我遲啲都升級。(下次到你攞萬千光輝演藝人大獎?)我有排都未去到呢個位,要好高輩份,佢哋啲級數好犀利,我一邊同佢哋拍劇一邊偷師,好似劉丹同羅樂林。羅樂林真係好好,完全冇脾氣、好順得人,同佢合作好舒服。」何綺雲認同羅樂林好人,但就笑指歐瑞偉有時對她好惡:「佢成日話我做得唔好,會好嚴肅咁,不過佢咁做都係袋錢落我袋。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!