掃呢頁CODE去手機

2020年1月3日 星期五

周國賢:盛傳「失蹤」!周國賢首個紅館騷被迫取消 __,周國賢,

周國賢遲啲開騷唔緊要,起碼都有新專輯畀歌迷止吓渴!曾患抑鬱症的歌手周國賢(Endy)今年四月原定在紅館舉行首個個人演唱會,盛傳他忽然「失蹤」,連月來唱 ...




周國賢遲啲開騷唔緊要,起碼都有新專輯畀歌迷止吓渴!


曾患抑鬱症的歌手周國賢(Endy)今年四月原定在紅館舉行首個個人演唱會,盛傳他忽然「失蹤」,連月來唱片公司都未能跟他聯絡上,結果紅館演唱會被迫取消。據知今年10月他拍攝完電影《一秒拳王》後,再無公開露面,據知他跟家人已飛到外地,所以日前他第一次奪得「叱咤我最喜愛男歌手」,亦因為他完全無蹤影,所以沒現身拎獎,疑似抑鬱復發,拒絕見人。


勵志歌不符合當下社會氣氛


周國賢所屬的唱公司今日回覆東網承認:「佢4月紅館係取消咗。」但唱片公司否認他抑鬱病復發:「佢同屋企人放假,飛咗去外地。」但盛傳他「失蹤」一事,唱片公司則沒有正面回應,繼續解釋:「依家社會環境、Timing問題,公司同佢都覺得喺呢個時候開Show,好難喺現實同埋腦裏面嘅Concept、Vision取得平衡,所以決定係一個理想啲嘅Timing先開。」又指周國賢多首作品都屬勵志歌,似乎並不符合當下社會氣氛:「佢啲歌喺依家環境,唔係最適合的表達。」又透露周國賢希望趁有時間在外地吸收新靈感、新思維,並指其新專輯下星期就推出,但未知周國賢會否回港宣傳。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!