掃呢頁CODE去手機

2020年1月3日 星期五

楊洛婷:用儀仗劍切蛋糕?楊洛婷孖Tim開餐慶得獎 __,楊洛婷,

型!上年年尾幾個樂壇實體頒獎禮取消咗,不過獎就用唔同方法照頒,樂隊DearJane今次攞到組合金獎,咁開心嘅事梗係要慶祝吓,主音Tim同老婆楊洛婷就去 ...




型!


上年年尾幾個樂壇實體頒獎禮取消咗,不過獎就用唔同方法照頒,樂隊Dear Jane今次攞到組合金獎,咁開心嘅事梗係要慶祝吓,主音Tim同老婆楊洛婷就去咗撐枱腳,餐飯去到尾段有個蛋糕拎出嚟慶祝,最特別嘅地方係呢個蛋糕唔係用刀切,係用長長嘅儀仗劍!


楊洛婷上載慶祝片段到社交網,仲話樂隊攞到金獎,佢喺背後助力非常之大,真係辛苦咗成先有好成績,Tim即時話最愛就係老婆認真識做,食到咁上下侍應攞咗個蛋糕出嚟,個蛋糕隔籬放住把儀仗劍,Tim好興奮問係咪要用劍嚟切,佢即時細路仔上身拎起把劍忍唔住要舞番兩個劍花,呢個場面引到餐廳入面嘅小朋友都走過嚟睇。期間Tim再講一次得獎感受,佢第一句就話要多謝老婆,真係好恩愛!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!