掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

蔡康年:被邱芷微數臭 蔡康年稱獲老闆讚表現好好 __,邱美薇,邱芷微,

蔡康年話事後老闆有同佢講當晚做得好好,唔知點解有呢個誤會!藝人蔡康年現身大型慈善步行活動透露已第5年參與,認為大家均為慈善出力,故不擔心出現阻滯,更指 ...




蔡康年話事後老闆有同佢講當晚做得好好,唔知點解有呢個誤會!


藝人蔡康年現身大型慈善步行活動透露已第5年參與,認為大家均為慈善出力,故不擔心出現阻滯,更指無綫也未有增派人手保護他們,惟與以往不同的是今年未有派發公司風褸。


談到早前與參與處境劇《愛.回家之開心速遞》的邱芷微擔任活動司儀後,被對方於社交網數臭,蔡康年對此說:「我唔回應啦,總之事後老闆有跟我講當晚做得好好,多謝佢嘅信任,呢幾個月都好好活動安排我做。(下次唔同邱芷微合作?)唔係我選擇,要睇主辦單位安排。(再見面會尷尬?)點會,我都唔知點解有呢個誤會,但冇影響我司儀嘅形象,主持工作一切如常。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!