網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月24日 星期五

【背夫偷食後首返家探女】魏駿傑拒同行 張利華陪女團年掛住講電話 __,魏駿傑,

魏駿傑的強國嫩妻張利華,被《壹》仔獨家踢爆上演「安心偷食2.0」,喺的士車箱啜爆老外Banker。事件曝光後,佢即刻漏夜搬走,離開「老公」同個女位於西 ...






魏駿傑的強國嫩妻張利華,被《壹》仔獨家踢爆上演「安心偷食2.0」,喺的士車箱啜爆老外Banker。事件曝光後,佢即刻漏夜搬走,離開「老公」同個女位於西貢嘅家。昨日年廿九(1月23日),張利華竟然返西貢「屋企」,仲拖埋個女走,唔通想同魏駿傑爭?

偷食爆煲後,張利華同《壹》仔講:「一有時間我會陪個女,小朋友係會共同照顧。」以為佢口噏噏當秘笈,話晒以前撞見湊女嘅,十有八九唔係魏駿傑就係傭人姐姐,兩母女連體畫面唔算多。估唔到張利華離家大約十日,佢就出現盡返阿媽本份,帶個女出街食餐團年飯。武漢肺炎愈趨嚴重,張利華都唔敢掉以輕心,幫個女戴好口罩先出門,有返少少阿媽應有嘅樣。

去到餐廳,負責發辦嘅係阿女,只得9歲已經有獨立模樣,想像得出老豆北上搵食、阿媽外遊happy時,就算有外傭姐姐陪伴,佢都識得照顧自己。例如,日前見到佢同老豆帶埋傭人姐姐入完貨,唔似其他港孩繑埋對手乜都等傭人姐姐做,而係主動幫手拎重物,好懂事。

之後兩母女並肩而坐有講有笑,似乎無因為阿媽張利華過往經常唔黐家等問題,影響到彼此關係。然而張利華仍有改善空間,難得親子時間,傾唔夠一陣偈就走開,留低個女呆等。個女見到侍應上菜,本來笑晒口,仲企起身四圍搵阿媽開餐,點知發現阿媽不見蹤影,小朋友嘅笑容就咁9秒9消失!

張利華去咗邊?原來行埋一二邊傾電話,發短訊,唔知係聯絡緊老外Banker,定係follow緊張保單呢?

張利華偷食事件爆煲後,同老公魏駿傑閞係正式決裂,二人開始辦理離婚,早前有周刊指張利華並不在意女兒撫養權,或者鍾意自由自在,並且已有新戀情嘅佢,寧願選擇得閒現身湊下女。好似呢日咁,食完飯返歸換過件衫,再帶個女玩滑板車順便放埋狗。

《壹》仔上前同佢傾兩句:「(搬離後第一次返嚟探個女?)因為我好掛住個女,個女都好掛住我㗎,我始終係媽咪,點會唔錫個女呢。(係咪第一次返嚟探個女?)我哋日日都有傾電話嘅。(係咪搞緊離婚手續?)呢啲唔講住,呢啲家事嚟㗎,希望俾多啲空間我哋。(係咪住喺四千萬嗰間屋?)嗰個係朋友屋企,暫住。(唔係你男朋友屋企?)朋友屋企,個個都知係朋友屋企嚟嘅,所以唔好打擾到人哋。(小朋友情緒ok嗎?)都ok。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!