掃呢頁CODE去手機

2020年2月28日 星期五

胡定欣:停工一年!胡定欣晒抱B相:我已經榮升… #胡定欣

胡定欣已經榮升大姑媽。藝人胡定欣暫停工作一年,佢原定呢段時間好好休息,同埋計劃嚟緊有咩動向,點知話咁快就搵到「工」,走咗去做「陪月」,佢今日上載咗張抱 ...




胡定欣已經榮升大姑媽。


藝人胡定欣暫停工作一年,佢原定呢段時間好好休息,同埋計劃嚟緊有咩動向,點知話咁快就搵到「工」,走咗去做「陪月」,佢今日上載咗張抱B相,又真係似模似樣,完全慈母上身。佢自嘲冇工開冇收人,要搵外快,留言:「呢段時間冇工開冇收入,我好難得先搵到份Part time”陪月”,不過呢份工唔會有收入,只有付出無限耐性同愛心,由於時間關係,好開心好開心,我已經榮升……”大 姑 媽”,恭喜胡家又多一名新成員,恭喜細佬弟婦,祝胡B身體健康,肥肥白白,快高長大。」


胡定欣好似做「陪月」做上癮,仲話好歡迎網友齊分享陪月心得,尤其係掃風,笑言:「掃咗成晚都唔知邊聲係Errrr。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!