掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

朱智賢:異性緣旺!朱智賢情陷四角戀 #朱智賢

朱智賢喺劇中情陷四角戀。無綫新劇《食腦喪B》演員朱智賢、方紹聰、黎振燁在淺水灣拍攝外景。劇情拍攝到三人的錯摸關係,方紹聰自以為與朱智賢情投意合打算向她 ...




朱智賢喺劇中情陷四角戀。


無綫新劇《食腦喪B》演員朱智賢、方紹聰、黎振燁在淺水灣拍攝外景。劇情拍攝到三人的錯摸關係,方紹聰自以為與朱智賢情投意合打算向她表白,但原來朱智賢卻是喜歡黎振燁。在劇中飾演律師的朱智賢戲中甚有異性緣,除了方紹聰、黎振燁,更與翟威廉有感情線,情陷四角關係。


劇中感情線多姿多采的朱智賢,被問到拍攝親熱戲時,可有因應新冠肺炎肆虐而做足消毒措施?她說:「劇裏面冇親熱戲,但係開工都會做足防疫措施,成日都會用酒精搓手液搓手、用消毒紙巾抹手,但係洗手太多搞到隻手都甩晒皮。」


方紹聰笑謂今次洗底擺脫「御用變態佬」角色,今次做一個搞笑的道士:「之前拍一場戲要着晒全套防疫裝備,有口罩、面罩、防疫袍,拍完都攞咗套裝備返屋企,如果遲啲要去高危嘅地方,就可以攞出嚟用。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!