掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

【填補單親缺陷】誓要結婚願為子女息影 DaDa:想狠狠地愛一場 #DaDa #陳靜

13年,陳靜(Dada)憑《低俗喜劇》奪金像獎「最佳女配角」,時至今日,她飾演的「爆炸糖」依然令人難忘。角色永遠青春,但時間不會為人停留,下月她便30 ...






13年,陳靜(Dada)憑《低俗喜劇》奪金像獎「最佳女配角」,時至今日,她飾演的「爆炸糖」依然令人難忘。角色永遠青春,但時間不會為人停留,下月她便30有1了,難免被貼上中女標籤。

學懂「應付」抑鬱症,克服了耳水不平衡,電影長拍長有,這位新牌中女蠢蠢欲動籌謀自己的幸福。

「我就是想搵一個人去愛,狠狠地愛一場!」Dada說。

「29+1」模擬是一個心理關口,捱過30,快將31歲,Dada很坦白說有想過結婚,雖然還未遇到真命天子,但已為婚後生育作打算。

「其實都有想過,點會無吖!都會輕輕諗吓。如果生小朋友之後,應該係相夫教子嗰一類型,我諗我唔會再拍戲。另一方面我又覺得自己仲未準備好,因為想將最好嘅畀將來嘅小朋友, 我覺得物質上係容許嘅,但心靈上仲未得,我覺得要有時間陪佢,如果有小朋友之後就唔會再工作,我會將全部時間畀晒小朋友,或者係最重要嘅頭嗰六年。」 19年初,Dada因耳水不平衡足足停工一年養病。今年全面復工,除了上月的賀歲片,還有剛上畫的《Baby復仇記》。

戲中她與老公協議不生育,豈料意外懷孕,最後決定當媽媽。假若人生如戲,Dada又有沒有勇氣將新生命帶來這個世界呢?

「始終我太喜歡小朋友,覺得係一件寶物,同埋本身年紀都唔細,點解會唔要?一定會要,亦會以佢為先,如果佢嚟到嘅話,我就會行另一條路,即時隨機應變,人生仲有好多選擇。」

如果意外懷孕推前至13年,即奪得「最佳女配角」之後,Dada又會否為新生命放棄大好前途呢?

「呢個喺我人生中遇過最難嘅問題!如果有咗我一定會要!當年嘅我有信心自己喺事業、愛情、家庭都應付得到,思想上比較狂妄,但咁多年嘅社會大學經驗話畀我知,要做好一件事其實好困難,所以而家唔會再咁樣,懂得分輕重。」 Dada在新片中初嘗做孕婦的滋味,坦言這個角色某程度上跟自己很相似。

「我都係一個比較強同好勝嘅人,好多事情都想自己去處理,家庭上希望其他人會當我喺支撐者、支柱,唔希望示弱,本身性格有啲倔強,想保護其他人。而呢個角色亦一樣,會希望保護其他人,係一個比較好勝嘅角色,呢方面同現實生活中有啲相似,仲有一個相似之處,就係大家都係喺單親家庭成長,相比之下我自己缺乏一樣嘢嘅時候,反而會愈想要,我希望將來會有一個溫暖嘅家庭,小時候嘅經歷可能有少少遺憾,但我會體諒屋企人,反而會希望自己去創造,將來必定要有一個完整家庭。可能以往缺乏嘅,夢想將來最終都有個溫暖嘅家庭。」

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!