掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

雨僑:鬥雙下巴 佗B雨僑窩心賀「主人」生日 #羽翹 #雨僑

最開心係遲啲可以再多個人一齊慶祝喇~剛於情人節公布懷有身孕的歌手雨僑,未有因為有BB而冷落兩隻愛貓,昨日佢兩隻貓咪生日,雨僑喺社交網上載同佢哋合照,貓 ...




最開心係遲啲可以再多個人一齊慶祝喇~


剛於情人節公布懷有身孕的歌手雨僑,未有因為有BB而冷落兩隻愛貓,昨日佢兩隻貓咪生日,雨僑喺社交網上載同佢哋合照,貓咪初帶返屋企時好纖瘦,十年過後已肥潤咗唔少,雨僑爆笑話要同佢哋鬥雙下巴,佢留言:「Happy Birthday to兩位主人,繼續肥肥白白、身體健康麻咪(媽咪)就很滿足了,我們要一起再過很多個十年。」之後佢問又一連串發笑問題:「互相傷害,睇吓邊個雙下巴雙啲」、「大量樣衰珍藏」、「冷面social精的冷面,其實好enjoy成為焦點」等等。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!