掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

梅小青:梅小青退休 李施嬅一早知對方曾入院 #李施嬅 #李詩韻 #梅小青

李施嬅大讚梅小青好堅強!金牌監製梅小青奉子之命退休,而即將播出的無綫劇集《法證先鋒IV》亦是她的告別之作,小青姐坦言之前都經歷大病,而兒子都希望他休息 ...




李施嬅大讚梅小青好堅強!


金牌監製梅小青奉子之命退休,而即將播出的無綫劇集《法證先鋒IV》亦是她的告別之作,小青姐坦言之前都經歷大病,而兒子都希望他休息享福。而此劇女主角李施嬅坦言小青姐之前拍《宮心計2心宮計》時已身體不太好,據她所知拍《法證》時佢都曾經入過醫院,但沒有說給她們知,她謂:「其實都好感動,佢冇畀我哋知,因為佢要領導我哋成班,所以佢好堅強,所以我哋就算辛苦都唔會嗌辛苦,佢先係最辛苦嗰個。」


施嬅與小青姐合作不少劇集,包括《法證先鋒II》、《公主駕到》、《宮心計》等等,她謂:「我同佢合作不嬲都好好,佢開《宮心計》時都有搵我,但當時我拍緊《天命》撞期拍唔到,我都有唔開心,因為佢返嚟我都想同佢再合作,之後到佢開《法證IV》再搵我,我真係好開心,因為喺TVB最後一套劇我可以同佢再合作,到依家我知佢唔再拍喇!其實好遺憾嘅,佢係一個好好嘅監製,作品亦好好,係我哋娛樂圈嘅一個損失,但亦好感恩佢最後一部劇,我離開TVB最後的一部劇大家可以合作。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!