掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

【自取其辱】馬蹄露求「搶我回家鎮宅」 網民嘲智商嚴重缺貨 #馬蹄露

武漢肺炎疫情持續惡化、蔓延下,特首林鄭未有聽取民意全面封關,醫管局員工陣線今日發起第5日罷工行動,促請港府回應封關訴求,從源頭堵截,另一方面,香港市民 ...




武漢肺炎疫情持續惡化、蔓延下,特首林鄭未有聽取民意全面封關,醫管局員工陣線今日發起第5日罷工行動,促請港府回應封關訴求,從源頭堵截,另一方面,香港市民每天外出四處撲口罩為求自保,甚至更瘋狂搶購廁紙、米等日常用品,令人感到心痛及無奈!

正當大家都為疫情問題而困擾,因為撐警而獲《人民日報》在微博高度表揚的馬蹄露,昨日竟然離棄微博,轉移陣地在FB出post,她說:「已證實嚴重缺貨,全港只得我一個,快來搶我回家鎮宅!」結果有網民留言喪鬧,有人說:「嚴重缺貨嘅係智商!」、「香港人都冇需求,何來缺貨?武漢嗰邊就真係差你一隻!」亦有人說:「就算呃like請不要用呢個病嚟講笑。因為香港同大陸都有受害者。如果你染咗病,畀人講笑得唔得?咁大個人做事分吓輕重!」、「點解你咁愛國仲喺香港?國家有難唔上去幫手,談甚麼愛國?我呸!」

她的侄兒馬米高亦在FB轉發姑姐的訊息,原來曲神Matt Leung亦有在馬蹄露的FB留言:「那還是讓我得肺炎好了!」結果馬米高說:「你到時唔好哭成晚去搵我姑姐#RAP#我姑姐大減價 #5000個like都無一個帶她回家 #最後只有我執她返屋企 #兩碗馬蹄露thx」

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

---------------------------------

11大串流娛樂平台推介

65頁網上煲劇睇戲天書

點擊即睇



侄兒馬米高亦加入抽水行列!(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)



鍾意就快D Share啦!