掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

【出街唔戴口罩】被網民狠批活在平衡時空 Coffee:之前喺馬來西亞影嘅 #Coffee #林芊妤

【出街唔戴口罩】被網民狠批活在平衡時空Coffee:之前喺馬來西亞影嘅21分鐘前全城聞「炎」色變,口罩更是出街必備之物,而經常在IG上載靚相的林芊妤C ...




  • 【出街唔戴口罩】被網民狠批活在平衡時空 Coffee:之前喺馬來西亞影嘅
  • 21分鐘前




全城聞「炎」色變,口罩更是出街必備之物,而經常在IG上載靚相的林芊妤Coffee,日前上載多張户外拍攝的相片後,惹來網民狠批,指沒有戴口罩的Coffee「點解你好似住係平行空間甘既!?乜都唔關你事,社會運動唔知,疫症爆發都唔帶口罩」,但該網民留言即時獲其他人回應,指他「果然係大病人,連唔提社運既自由都唔容許」、「無聊人真多!唔睇清楚就批評別人嘅無聊人更加多」。

不過,Coffee亦即時回應解釋,指該張相片是早前於馬來西亞所攝,「之前旅行係(喺)馬來西亞影既(嘅),當時未有肺炎, 原來在疫情期間連post舊照的自由都沒有嗎?」,留言獲其他網民力撐,並要求Coffee多上載兒子「伯伯」相片,看來網民對「伯伯」的興趣,絕不比Coffee少。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!