掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

武漢肺炎:曾接載武肺患者 武打演員困郵輪不得登岸 #新型肺炎 #武漢肺炎

同阿媽被困郵輪。世界夢號郵輪因曾接載確診武漢肺炎患者,所有船員及乘客於5日抵港後不得登岸,期間約20至30名衞生署職員上船了解乘客身體狀況。其中一位乘 ...




同阿媽被困郵輪。


世界夢號郵輪因曾接載確診武漢肺炎患者,所有船員及乘客於5日抵港後不得登岸,期間約20至30名衞生署職員上船了解乘客身體狀況。其中一位乘正是武打演員周嘉豪,佢同媽咪及朋友均滯留在郵輪上。


佢喺社交網透露因為好耐冇同媽咪去旅行,所以就組織咗呢次旅行,順道去台灣探親,期間已經知道疫情日趨嚴峻,結果嚟到香最終係未落到船:「雖然呢排武漢肺炎令到我依家仲喺隻船裏面,但我都明白武漢肺炎對香港嘅影響,而嚟緊我雖然有嘢要做要再作安排,但為了香港我都會出一分力去配合,到時當我埋岸嗰陣請大家不要遠離我,拜託拜託!」


周嘉豪習武多年練得一身好功夫,參與動作特技超過十年,近年亦有參與電影、電視劇、舞台劇等工作,由苗僑偉及黃宗澤主演的《飛虎之雷霆極戰》中飾演海外僱傭,於劇集《蝕日風暴》中與張智霖曾同場演出。


據香港中文大學呼吸系統科講座教授許樹昌估計,按該郵輪對上一次有人確診日推算,預計快將度過潛伏期,船員及乘客可以離開。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!