網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月28日 星期五

馮盈盈:掟煲後開餐講數 馮盈盈情人節見面係正常 #馮盈盈

馮盈盈強調情侶分手後見面係正常事,不過喺情人節發生呢件事就令人誤會。前港姐馮盈盈去年底與圈外十優醫生男友Martin鍾文浩(寶寶)分手,不過有指二人仍 ...




馮盈盈強調情侶分手後見面係正常事,不過喺情人節發生呢件事就令人誤會。


前港姐馮盈盈去年底與圈外十優醫生男友Martin鍾文浩(寶寶)分手,不過有指二人仍有來往,情人節前夕更一同共進晚餐。求證二人未斬纜時,馮盈盈斬釘截鐵堅決否認,她向東網訪說,當晚大家只是商討處理物業事宜,並強調當時爸爸亦在現場,並不是二人單獨進餐:「只係爸爸遲到,我哋食晚餐先,所以先有只有兩人嘅畫面。」


馮盈盈重申二人是和平分手,仍維持朋友關係,「閒時會見面都係正常,其實一直以來,為咗我倆之後感情發展,我哋都選擇咗坦誠回答,有關我倆嘅新聞,希望大家不要誤會, 給我和他空間,讓我倆能各自正常發展。」


其實馮盈盈與寶寶拍拖期間相當恩愛,去年更承認貼埋首期買樓與男友同居,可惜最後分手收場。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!