網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月28日 星期五

疫下揀老婆定媽媽?林利留港獲太太體諒 #林利

疫下揀陪喺台灣嘅老婆定留港嘅媽媽?孝順仔林利就揀咗後者
疫下揀老婆定媽媽?林利留港獲太太體諒疫下揀陪喺台灣嘅老婆定留港嘅媽媽?孝順仔林利就揀咗後者啦!前「小虎隊」成員林利(又名林立洋)兩年前患上直腸癌,術後 ...




疫下揀老婆定媽媽?林利留港獲太太體諒疫下揀陪喺台灣嘅老婆定留港嘅媽媽?孝順仔林利就揀咗後者前「小虎隊」成員林利(又名林立洋)兩年前患上直腸癌,術後 ...




疫下揀老婆定媽媽?林利留港獲太太體諒

疫下揀陪喺台灣嘅老婆定留港嘅媽媽?孝順仔林利就揀咗後者

前「小虎隊」成員林利(又名林立洋)兩年前患上直腸癌,術後休養三個月康復,不用再化療,生病期間幸得台灣女友(即現時太太陳貞均Erin)共患難,去年7月林利再婚成為「台灣女婿」,經常港台兩地走。

近期新冠肺炎疫情肆虐,身旁友人也勸他不要回香港,但他仍因放不下在港生活的母親,決定回港陪媽媽,但遇上台灣封關,故未能回台陪太太。今日他透過社交網貼出兩張生活相報平安,一張是媽媽在公園行走背面相,而另一張是林利和媽媽沒有戴口罩在茶餐廳內自拍相,林利留言︰「台灣的疫情保護措施和控管是做的很好的,很多朋友勸我不要回香港...我只說『她需要陪伴』.....謝謝太太諒解,台灣女婿的心聲。」




鍾意就快D Share啦!