網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月28日 星期五

自爆無工開無收入 胡定欣榮升大姑媽「兼職」做陪月 #胡定欣

胡定欣自爆無工開無收入,「兼職」做陪月!
自爆無工開無收入 胡定欣榮升大姑媽「兼職」做陪月胡定欣自爆無工開無收入,「兼職」做陪月!受新冠肺炎疫情影響,不少藝人都表示幕前工作大減,就連一向多Jo ...




自爆無工開無收入 胡定欣榮升大姑媽「兼職」做陪月

胡定欣自爆無工開無收入,「兼職」做陪月!

受新冠肺炎疫情影響,不少藝人都表示幕前工作大減,就連一向多Job的林盛斌(Bob)都苦呻零收入!早前傳約滿離巢的胡定欣,近月都未見有新作品,只見她不時於社交網上載行山、做Gym照,間中又會分享下攬錫契仔、胡杏兒細仔Ryan照,而今日,定欣則貼出抱抱「新歡」照,她留言寫道:「呢段時間無工開無收入、我好難得先搵到份Part time『陪月』,不過呢份工唔會有收入,只有付出無限耐性同愛心。由於時間關係,好開心好開心,我已經榮升……『大姑媽』!恭喜胡家又多一名新成員,恭喜細佬弟婦,祝胡B身體健康,肥肥白白,快高長大。」

原來胡定欣只是榮升大姑媽,幫手湊B啫!
原來胡定欣只是榮升大姑媽,幫手湊B啫!
胡定欣宣佈胡家再多一名新成員,好開心!

胡定欣宣佈胡家再多一名新成員,好開心!



鍾意就快D Share啦!