網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月28日 星期五

【前線醫護家人的壓力】護士兒子放工即封閉隔離 江華心痛:敲門想見面 俾佢鬧係咪唔怕死 #林心如 #霍建華 #江華 #華心

武漢肺炎疫情一直未被控制,香港不斷有新增確診個案,作為前線醫護,同醫護家人,都一齊承受風險同壓力。江華大仔Bryan(陳耀淙),是大埔那打素醫院的護士 ...






武漢肺炎疫情一直未被控制,香港不斷有新增確診個案,作為前線醫護,同醫護家人,都一齊承受風險同壓力。

江華大仔Bryan(陳耀淙),是大埔那打素醫院的護士,早前他自願加入「Dirty team」,現仍等候安排。在這段非常時期,Bryan不想連累家人,每日收工返家,就躲在房間自我隔離,不與家人碰面接觸。作為前線醫護的家人,江華說見到兒子在醫院拚搏後,返家還承受這麼抑壓的封閉隔離,感到心痛。

江華說,兒子每日返家,如生人勿近一樣,要全家返入房迴避。「因為佢本身專業,所以會比較謹慎,例如放工返屋企之前,定會WhatsApp我哋,意思係叫我哋迴避,然後佢就會匿入房,唔會同我哋有任何正面對話、接觸。

因為都聽佢講過,醫護人手係極度短缺,工作以一對十,故好多時早班之後就要接夜班,返到屋企佢都已經大昏迷,到第二日又繼續返工。以前都仲會傾吓偈,但而家呢個情況,就算唔使返工,佢都唔會步出房。」

兒子情緒有否影嚮?「從常理去推斷,我估計佢嘅心情都唔會好,佢都係一個人,仲係一個年青人,心情一定唔會好。不過慶幸佢份人比較樂天,所以我哋相信佢可以應付到。」江華說。

Bryan將房間變成禁地,清潔打掃自己一手包辦,不容家人踏入房間半步。同一屋簷,卻一門之隔,父子這麼近,那麼遠,有次江華不忍之下犯兒子禁令,結果遭他趕出門外。

「我最初就覺得係咪需要咁樣呢?有一次我敲佢房門,然後開門,話而家經常咁樣,連傾偈機會都無,講咗幾句類似大概內容,跟住佢問我係咪真係唔怕死?係咪真係唔驚?然後趕我出去。」可想而知,當醫護的兒子,心理壓力不輕。

「我都要尊重佢,我覺得呢份係佢嘅工作,既然佢覺得需要咁樣做,我就惟有配合。最初做父母嘅當然會擔心,但從另一角度睇,知道佢做緊嘅工作,要付上乜嘢代價,好自然就要釋懷。」江華說。

不想增加醫護同兒子的負擔,江華盡公民責任,少出街,謝絕聚會,做好防疫。「我諗每個人都需要負起自己責任,就算我哋幫唔到手,至少都唔好添亂。」

Bryan曾經在社交網批評政府防疫措施做得差,由抗爭到抗疫,跟兒子立場不同的江華,在醫護裝備問題上,他選擇相信政府。

「我無問過佢有關政府唔夠裝備呢啲問題(記:點解唔問?)唔需要呀,我覺得醫院一定會供應口罩俾醫護,呢方面無需要置疑。首先我覺得係咪真係唔夠呢?其次如果真係唔夠,係咪有原因呢?定係有心人將事情放大?我會咁樣睇!無論咩嘢事都好,我覺得一個政府做每件事,都必然有佢嘅處事方法,或本身計劃。」

父子雖然政見不同,但他說因兩代互相包容想法,所以避過攬炒。

「我只會表達,即係只會話俾佢聽:『未必一定係咁樣嘅,可能會變成咁樣呢……』可能佢會話:『老竇,你唔好同我講呢啲啦,成日淨係話你見過嘅嘢,我未見過嘛,我就係最唔鍾意聽到你講呢句說話!』,然後我就唔會再講。

我作為一個父親嘅責任,會做一個表達讓你知道,但聽唔聽,你絕對有權選擇,我唔會強迫你,亦都迫唔到你,所以我唔會同佢有咩爭拗或者敵對。」難得共融的黃藍家庭。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!