掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

宣萱:宣萱預言做仔女奴 羅仲謙自爆侍妻受靶 #宣萱 #羅仲謙

羅仲謙與宣萱在疫境下為無綫新劇《陀槍師姐2020》開工。藝人羅仲謙與宣萱在兒童樂園為無綫新劇《陀槍師姐2020》(暫名)開工,兩人曾合作劇集《飛虎》, ...




羅仲謙與宣萱在疫境下為無綫新劇《陀槍師姐2020》開工。


藝人羅仲謙與宣萱在兒童樂園為無綫新劇《陀槍師姐2020》(暫名)開工,兩人曾合作劇集《飛虎》,今次再結劇緣,默契十足。阿謙日前報喜宣布老婆楊怡佗鼠B,心情靚爆的他未埋位時與拍檔交流湊B經,宣萱笑說:「雖然我未結婚,但身邊好多朋友結咗,所以好多意見㗎!我仲叫阿謙生多個,可以陪伴。」


大細路長駐樂園


開工期間,二人童心未泯四處找玩意,宣萱指兒時多數用零用錢扭蛋及買零食,甚少機會到兒童樂園,並對着身旁的阿謙說:「第時你一定會帶小朋友嚟,佢哋唔走你都冇辦法!」阿謙直指樂園是高消費娛樂場所,當年拍拖曾夾公仔氹女仔,問可有在太太楊怡身上出動這招?他說:「冇喎!(第時準備帶仔女嚟玩?)冇所謂,自己都長唔大,可能我仲開心過佢!(嚟呢度玩要好多錢!)到時先算,有同阿怡講過,第時要教小朋友錢嘅定義,要珍惜。」


問有孕在身的楊怡身體狀況如何?阿謙透露太太多留在家中行跑步機當運動,暫時沒有害喜情況,只是胃口大增:「佢成日話自己肥咗,我又唔覺。(脾氣有冇變?)冇乜,不過我不嬲就佢,做下靶位多,呢樣好正常,就算佢有咗BB都冇分別。」


宣萱新戲難埋尾


此外,談到新冠肺炎肆虐,影響各行各業,影視圈是重災區,宣萱透露電影《尋秦記》及《G風暴》仍有少許戲分未完成,現時無了期延遲,未知何時復工。對於老闆古天樂近日豪捐130萬個口罩給有需要人士,她大讚古仔有善心:「好好,我有需要都想問佢門路買口罩。佢會講啲說話令大家安心啲,同心抗疫。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!