掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

黃浩然:自認大男人!黃浩然等緊黃心穎約見面 #黃心穎 #黃浩然

最緊要《法證IV》出到街!藝人黃浩然在劇集《多功能老婆》飾演渣男備受注目。日前他接受電台節目主持車淑梅訪問,談到初入行時首見自己現身大銀幕非常有滿足感 ...




最緊要《法證IV》出到街!


藝人黃浩然在劇集《多功能老婆》飾演渣男備受注目。日前他接受電台節目主持車淑梅訪問,談到初入行時首見自己現身大銀幕非常有滿足感,可惜後來香港電影走淡,只轉戰電視界,由不知天高地厚的「死o靚仔」到擔當男主角。而浩然對最近熱播的《法證先鋒IV》寄望甚高,他更謂:「為咗有更好嘅演出,我重溫咗之前三集《法證先鋒》。小青姐(梅小青)要求好高,人人拍古裝都唔敢畀佢望太耐,因為個妝隨時要從頭執過……佢(小青姐)事事親力親為,驗屍咁驗。今次劇本好精細,演員要95%跟晒台詞,唔係人人都食得起,我當然不敢怠慢,食飯、瞓覺、上洗手間都背緊台詞,我依家發音標準咗好多。」


重拍《法證》嗌好彩


問到與黃心穎的戲份要重拍會否感到可惜?浩然表示:「當時都擔心套劇出唔到街,幸好有三個好彩:好彩公司畀咁大資源重拍呢部份;好彩所有演員都有期;好彩我未剪短頭髮……,其實同心穎合作好好㗎!係好愉快嘅經驗。」他又謂:「依家由湯洛雯(靚湯)補上,我爭取同佢排戲,仲喺去台灣拍外景嘅前兩日,我哋排晒戲先出發,現場一氣呵成,其實阿湯都好有經驗。」


浩然希望觀眾將焦點放在阿湯的努力上,因為她的角色十分複雜,要演繹多種不同層次的內心狀態,確實花了不少功夫。就黃心穎早前返港,浩然謂:「我大男人一個唔會騷擾佢喇!如果佢要約我哋隨時歡迎,佢應該自己可以復原到嘅!」


對電影仲有期望


他在電影圈仍有情意結:「就係希望師傅杜琪峯唔好咁快退休,我要做佢一套戲嘅男主角。我依家係電影圈新人。我一直覺得自己係『麻煩友』,連太太都話我難服侍,其實我已經改咗好多,我嘅字典係你唔鍾意我,都唔好憎我!仲有,六年前因大病冇咗《張保仔》主角之後,我更加明白家庭與事業取得平衡仲未足夠,要家庭、事業同健康三線並行先算成功!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!