掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

【打劫廁紙已夠荒誕】明星撐警宴眼冤 甄詠蓓嘆世界醜陋:想嘔 #甄詠蓓

【打劫廁紙已夠荒誕】明星撐警宴眼冤甄詠蓓嘆世界醜陋:想嘔22分鐘前自港人抗暴到抗疫,由濫捕濫暴、警察執行職務唔使出示委任證、「官狀廢炎」、一罩難求、「 ...




  • 【打劫廁紙已夠荒誕】明星撐警宴眼冤 甄詠蓓嘆世界醜陋:想嘔
  • 22分鐘前




自港人抗暴到抗疫,由濫捕濫暴、警察執行職務唔使出示委任證、「官狀廢炎」、一罩難求、「急性盲搶炎」,保護裝備亂分庄,令前線醫護最缺,港人面對嘅境況,沒有最荒謬,只有更荒謬。尋日有香港開埠而嚟首宗打劫廁紙,下午流出藍藝人與警員齊歡唱聯誼嘅畫面,警務處處長鄧炳強發表學成龍、方中信當警察偉論後,香港處於咩環境,相信唔使多講。

舞台界的甄詠蓓(詹瑞文前妻)睇見眼冤,佢話:「世界荒旦(誕)得人窒息,今早清晨打劫廁紙已經係奇聞,下午見到明星隊同警務處處長攬頭頸一齊唱朋友,呢個係乜嘢世界?醜陋到真係唔識反應……想嘔。」明嘅,反胃嘅又何止甄詠蓓。

曾是大台主播之花,現為劇團行政總監,早前同朋友夾手夾腳縫製一批布口罩送給長者的魏綺珊,同樣有感而發,在社交網發文:「打劫廁紙?香港的劇本荒誕到編劇都唔識寫!叫前線醫護去打仗,但係就搞到要配給保護裝備,警察唔駛在前線對病人,但裝備比醫護好。睇新聞見到消防員出勤一個口罩都無,警察個個就口罩蒙面。過去半年,幾時聽過有唔夠催淚彈?唔夠頭盔?唔夠警棍?唔夠盾牌?一個政府,打市民嘅裝備源源不絕,救人民,就話知你!到底,香港仲可以有幾荒誕?」呢個呼喊,香港人共鳴!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!