掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

馮盈盈:讚陸浩明肯承擔 馮盈盈話台前幕後都有責任 #陸浩明 #馮盈盈

馮盈盈話台前幕後都有責任。藝人馮盈盈、劉穎鏇及麥美恩等,下午現身電視城出席《學是疫學非》記者會。馮盈盈坦言由於新冠肺炎疫情險峻,一班「是非精」特意跟專 ...




馮盈盈話台前幕後都有責任。


藝人馮盈盈、劉穎鏇及麥美恩等,下午現身電視城出席《學是疫學非》記者會。馮盈盈坦言由於新冠肺炎疫情險峻,一班「是非精」特意跟專業人士及教授學習防疫措施,一連五集跟大家分享。而《學是學非》2月9日播出的一集,收視點達26.6,令台前幕後振奮不已。


談到《#後生仔傾吓偈》內,陸浩明(6號)的口誤成全城熱話,今日麥明詩已出POST為對方「發聲」,馮盈盈亦大讚6號肯承擔:「佢深夜已經連續發文兩次道歉,值得欣賞,最終亦講出正確訊息。呢件事台前幕後都有責任,應該共同承擔,日後我哋亦會提高資訊敏感度。(6號心情仲好差?)有同佢訊息聯絡,未算好大困擾。」


問到她會否「以儆效尤」,日後於節目内謹言慎行,盈盈表示:「小心說話是係一向要做嘅事,新冠肺炎更加人命攸關,特別要小心,好彩今次特輯內有好多專業人士幫手做資料搜集及Fact check。」談到她日前到屋邨派口罩,被發現後遭網友廣傳,大讚是「真港姐」,盈盈說:「都係細佬及表哥等10人自發嘅行動,籌得幾百個口罩只夠派2、3座樓,不過有做好過冇做,嚟緊希望集更多人的力量去幫有需要嘅人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!