掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

黃浩然:李施嬅激吻海俊傑 黃浩然忍唔住偷睇 #李施嬅 #李詩韻 #海俊傑 #黃浩然

好似好激咁!無綫新劇《法證先鋒IV》演員黃浩然與李施嬅於電視城出席首播活動。黃浩然透露劇中與李施嬅既是工作拍檔亦是知己,但卻沒有感情線,李施嬅指粉絲也 ...




好似好激咁!


無綫新劇《法證先鋒IV》演員黃浩然與李施嬅於電視城出席首播活動。黃浩然透露劇中與李施嬅既是工作拍檔亦是知己,但卻沒有感情線,李施嬅指粉絲也希望他們有感情線,但最後卻沒有。


李施嬅又透露劇中與海俊傑有激吻戲,她笑說:「動作都幾激㗎,不過海仔比較怕醜,所以都要揣摩咗好耐,仲NG咗幾次。真係辛苦海仔喇,可能佢少拍呢類劇,所以入唔到戲,唔似黃浩然呢啲資深演員。」黃浩然則笑指該親熱戲自己冇份,但也忍不住偷看李施嬅與海俊傑激咀,以電視尺度來說是很激。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!