掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

劉穎鏇:口罩唔夠用 劉穎鏇3個禮拜冇見Friend #劉穎鏇

佢同爸爸要share啲口罩嚟用,係tight啲…藝人劉穎鏇(Tiffany)下午出席無綫節目《學是疫學非》記者會,她透露錄影該特輯時,跟嘉賓們學識好多 ...




佢同爸爸要share啲口罩嚟用,係tight啲…


藝人劉穎鏇(Tiffany)下午出席無綫節目《學是疫學非》記者會,她透露錄影該特輯時,跟嘉賓們學識好多防疫資訊:「我平時比較懶,返屋企唔做消毒措施,不過依家出完街返到屋企會即刻洗手。(消毒物資足夠?)好彩之前媽咪喺美國帶咗消毒液返嚟,畀我同爸爸用,所剩口罩數量唔多,所以希望學到自製消毒用品。(有追求者送消毒物畀妳?)冇呀,見到有人情人節送口罩覺得好好笑。」


她自爆近日除了上班外,已有約3個禮拜沒有上街或出席社交活動:「好彩依家讀緊書,可以留喺屋企溫習及睇電視,我亦唔係好怕悶嘅人,都ok嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!