掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

【宣布出櫃】《後生仔傾吓偈》主持李寶珊戀無綫女藝員:I love you #無綫

【宣布出櫃】《後生仔傾吓偈》主持李寶珊戀無綫女藝員:Iloveyou21分鐘前曾經同麥明詩和馮盈盈主持《後生仔傾吓偈》的李寶珊,日前在IG上載一張擁著 ...




  • 【宣布出櫃】《後生仔傾吓偈》主持李寶珊戀無綫女藝員:I love you
  • 21分鐘前




曾經同麥明詩和馮盈盈主持《後生仔傾吓偈》的李寶珊,日前在IG上載一張擁著無綫女藝員孟希璘(Ball Mang)的甜蜜合照,並留言:「情人節快樂,I Love You!」公開戀情,宣布出櫃。

她的朋友回應:「終於唔洗(使)保守秘密喇」,相信二人已拍拖一段時間。

原來情人節當日,二人去了食飯慶祝,孟希璘別出心裁,送上李寶珊至愛的向日葵,她亦在IG放閃。

現年23歲的李寶珊,跟孖生家姐李寶君曾是無綫Big Big Channel的KOL,而李寶珊去年已離開大台。

至於Ball Mang是第29期訓練班出身,雖然非常男仔頭,但近年機會不斷,有份拍攝《解決師》、《降魔的2.0》等多部劇集。今次出櫃,不知大台點睇呢?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!