掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

曾偉權:曾偉權辭演《法證IV》 陳煒未能再續前緣 #曾偉權 #陳煒

陳煒知道曾偉權因病辭演《法證IV》。患上肺癌的藝人曾偉權,原來在今晚首播的《法證先鋒IV》中本擔演重要一角,據知監製梅小青本想安排他與陳煒繼《宮心計2 ...




陳煒知道曾偉權因病辭演《法證IV》。


患上肺癌的藝人曾偉權,原來在今晚首播的《法證先鋒IV》中本擔演重要一角,據知監製梅小青本想安排他與陳煒繼《宮心計2深宮計》後再續情緣,但曾偉權開工幾日後以病為由辭演,盛傳當時他仍未知自己病重,梅小青惟有換角改由鄭子誠替任,到開拍後一段時間,曾偉權有感精神狀態不錯,小青就安排他客串其中一個單元演出。


陳煒回覆東網說:「佢其實拍咗一日戲,佢話唔係好舒服,第二日去做身體檢查,佢本來角色戲份好重,我知小青姐有問過佢做唔做到,最後佢冇做到,之後佢喺其中一個單元做另一個角色,(知佢身體唔舒服?)唔知,我當然希望佢快啲好番。」


而監製梅小青承認:「係嘅,我哋有過咁嘅變動,因為自從嗰次《深宮計》煒哥同阿權一對,今次本身都想係咁嘅,到阿權拍咗幾日,佢同我講身體唔舒服,但冇詳細講其他嘢嘅,所以想我轉角,佢話唔想影響我哋拍攝,所以就轉咗人,我話OK,明白佢身體唔舒服,所以就換咗鄭子誠,後來佢身體舒服番啲,佢又話我哋次次合作得好開心,佢話身體OK,有冇一個角色啱做,所以其中一個單元都有搵佢再做番,成個過程都拍晒嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!