網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

森美:新冠肺炎潛伏期長 森美擔心中咗招 #森美

森美擔心中咗招!藝人森美到電視城錄影節目《娛樂大家10點半》。森美受訪時表示心情緊張,事關新冠肺炎潛伏期可能長達20多日:「農曆新年前,我曾經為一間公 ...




森美擔心中咗招!


藝人森美到電視城錄影節目《娛樂大家10點半》。森美受訪時表示心情緊張,事關新冠肺炎潛伏期可能長達20多日:「農曆新年前,我曾經為一間公司春茗擔任司儀,現場好多人,又有同啲現場有份參與嘅姐姐攬頭攬頸,搞到我依家每晚腦海都浮現嗰啲畫面,個心仲係擔心有事。」他表示現時家中缺米,有錢都買不到,口罩方面則有朋友出手相助:「我初一至初七去咗旅行,返港後好多物資都缺貨,朋友即刻畀咗啲分別來自泰國、印尼,甚至厄瓜多爾嘅口罩畀我。」


他又打趣無漂白水可用,幸而得到拍檔小儀的媽咪送了一支:「小儀屋企條『灶罅』好闊,可以攝好多雜物。(咩呀?佢到同壯男行山?)嗰個男生唔係電台監製,就一定係攣!不過她佢幫我攞咗漂白水,我咪幫佢搵男人囉,佢對上兩個男朋友都係我介紹嘅。(但最後都冇結果。)得唔得在於個男嘅忍耐力,唔係每個人都好似我咁忍得。(你收佢做二奶囉。)平時做節目夠啦,仲帶佢返屋企?我沒咁蠢喎。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!