網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

黃嘉樂:拍拖搵到人生目標 黃嘉樂做人唔好咁執着 #黃嘉樂

黃嘉樂表示與女友Samantha感情穩定。藝人黃嘉樂於無綫新劇《大醬園》中飾演有錢少爺仔,與江嘉敏發展一段糾結的感情線,他出席活動時透露與一班年輕人合 ...




黃嘉樂表示與女友Samantha感情穩定。


藝人黃嘉樂於無綫新劇《大醬園》中飾演有錢少爺仔,與江嘉敏發展一段糾結的感情線,他出席活動時透露與一班年輕人合作得好開心,望有機會再結劇緣。


談及現實中的女友,嘉樂表示二人感情穩定,指女友極度緊張其事業,不時提醒他更新社交網站:「佢話呢樣係我工作一部分,仲叫我睇多啲娛樂新聞,開頭係有少少唔慣,後來跟咗佢嘅方法之後,就畀人讚我活躍咗!所以我覺得係幾正面嘅影響。」而自從與女友拍拖後,個性受到影響,不會過於執着:「真係開心咗好多,以前啲人成日問我係唔係都唔開心,其實我只係習慣咗咁樣,你睇吓我啲兄弟鄭嘉穎、馬國明佢哋,都係靜靜地嘛!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!