掃呢頁CODE去手機

2020年3月2日 星期一

陳煒:化學人生傷腦筋 陳煒破紀錄48粒鐘冇瞓 #陳煒

陳煒拍《法證先鋒IV》傷盡腦筋!無綫重頭劇《法證先鋒IV》現正熱播,飾演化學鑑證主任的陳煒,抽絲剝繭破案,不過就被一堆化學名詞搞到一頭煙,她笑說:「每 ...




陳煒拍《法證先鋒IV》傷盡腦筋!


無綫重頭劇《法證先鋒IV》現正熱播,飾演化學鑑證主任的陳煒,抽絲剝繭破案,不過就被一堆化學名詞搞到一頭煙,她笑說:「每一個案件都有唔同嘅化學名詞要背,所以都好困難,自己記性又唔好,背完一場戲就會忘記佢,然後再背下一場,所以拍完依家就已經完全唔記得晒喇。」


與醫生男友未談婚


較少做專業角色的陳煒在劇中cool爆,最初與飾演牙醫的鄭子誠一對,後來與譚俊彥再有發展。現實中與醫生男友拍拖的她,談到會否令她更入戲,她笑說:「咁又冇,拍嗰陣我哋未拍拖。」兩人感情穩定,可有闖過新年被親友催婚的關卡?她笑言:「冇畀人催婚,淨係得傳媒催我哋結婚,冇任何計劃,佢亦冇咁嘅提出,因為我哋相識都係好短時間,不過感情就好穩定嘅,新年佢都陪咗我去多倫多登台。 」


靠意志撐住


陳煒指今次拍《法》最難忘是連踩48小時,是一項紀錄,她說:「因為最尾一組戲拍晒我全套劇嘅屋企戲,導演、工作人員都換咗三班我先收得工,期間48個鐘冇瞓過覺,不過就有返屋企沖咗個涼,落妝後又化番妝,再返公司拍過。當然眼瞓,捱唔到都要捱,過咗就覺得冇乜嘢,都係靠意志撐住,個人進入咗狀態就唔知邊度有啲力量令到你可以撐住。」


梅小青認真得人驚


今次是繼《宮心計2深宮計》後再與金牌監製梅小青合作,《法》更是對方退休之作,陳煒說:「小青姐真係認真到得人驚嘅監製,由籌備到拍攝、到後期,係經過好長時間,佢係全情投入,有時我哋拍到朝早8點,佢都仲喺公司,一做嘢就進入忘我境界。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!