掃呢頁CODE去手機

2020年3月2日 星期一

關曉彤:直入醫院發燒門診!關曉彤惹新冠肺炎疑雲 #關曉彤

唔係掛,先開咗工兩個星期咋喎!內地女星關曉彤上月中已火速投入新劇《嗨,什剎海》的拍攝工作,無懼疫情搶閘開工嘅劇組就被拍得現場工作人員大多都沒有戴口罩, ...




唔係掛,先開咗工兩個星期咋喎!


內地女星關曉彤上月中已火速投入新劇《嗨,什剎海》的拍攝工作,無懼疫情搶閘開工嘅劇組就被拍得現場工作人員大多都沒有戴口罩,關曉彤又被拍到唔戴口罩兼隨手挖眼屎,即被質疑現場衞生情況是否達標。點知開鏡冇幾耐,關曉彤近日被大陸媒體拍到現身醫院,更加現身「發熱門診(發燒門診)」,真係嚇死人喇!


當日戴黑色漁夫帽、墨鏡嘅關曉彤,戴住口罩包到實現身,佢同母親從居住嘅酒店出發,去到醫院落車時,關曉彤就同母親行前,與身後兩位工作人員約有7、8米距離,而母女二人都隔成一米多,眾人仲直接行去發熱門診排隊等候,之後一位女護士同關曉彤父母傾咗幾句,就引導佢哋至傳染門診樓。睇完發熱門診後,關曉彤一行人又喺護士的帶領去到急症室,睇完就上車,不過期間就見到劇組工作人員搬咗幾桶水上車。


今次關曉彤喺非常時期現身醫院,仲要睇埋發燒門診,加上無啦啦搬水上車,即令網友聯想唔通關曉彤發燒燒到要自我隔離?不過事後關曉彤方面回應事件,指目前關曉彤健康狀況良好,當日是配合當地例行檢查。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!