掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

【仲有4招要學!】鄧月平教行山影靚相技巧 帶廣角鏡搵指定打卡位 #鄧月平

武漢肺炎全球大流行,大家都避免外遊,假日都選擇回歸大自然,人人行山抗疫,打卡P圖執到靚又點少得?肥變瘦、短變長、黑變白,個個變成大美人。日前鄧月平(L ...






武漢肺炎全球大流行,大家都避免外遊,假日都選擇回歸大自然,人人行山抗疫,打卡P圖執到靚又點少得?肥變瘦、短變長、黑變白,個個變成大美人。日前鄧月平(Larine)到飛鵝山行山抗疫之餘,分享她不用P圖影靚相零死角的心得,Larine一拿起自拍器操作自如,她說:「其實影相唔好背光,但係若果真係背光,就影側面嘅輪廓,咁就得咗!4肢唔好貼近身體,因為會顯肥;影相嘅時候可以做伸懶腰,拉長手腳。」Larine更充當攝影師,示範用手機的廣角鏡功能,能夠將短腳變長腿。

Larine認為拍照是一門藝術,她愛以照片來傳遞訊息,愛靚相自然愛執相,不過P圖過火會出事,輕則遭人恥笑,更有機會被罵,那Larine又可有P圖鬼斧神工?她笑說:「其實我覺得P圖同唔P圖都OK嘅,有時P圖係會俾人鬧,我又覺得P得圖嘅,都係希望將自己最靚嗰一面展現畀你睇,我覺得管好自己先,唔好去鬧人,多啲傳達一啲正能量嘅嘢。我成日都P圖出事,可能我成日都好粗略,執完啲色會變晒,啲頭髮變彎。P圖係一個文化、一個潮流,P得靚都係一個技術。呢個世界好隨和,你想點做就點做,唔好太過care人哋眼光,個世界係你自己嘅。」

疫情下Larine的工作也受影響,原定到澳洲及沖繩拍攝節目要延遲出發,Larine會趁空閒行山抗疫,更會多陪伴家人增進感情,她說:「大家嘅工作、收入都減少咗好多,我覺得而家要裝備好自己,迎接疫情後嘅工作。疫情期間盡量都唔好去多人聚集嘅地方,可以去郊區抗疫,最近我都去咗郊區摘士多啤梨,健康活動。唔想出街就趁呢個時間喺屋企陪吓屋企人,香港比較忙碌,好多時候返工放工未必咁多時間,趁呢個時間同屋企人增進感情。希望疫情快啲過,全民復工。」

雖然暫時未能如期到外地,但Larine將成立自己的YouTube channel,亦會投入ViuTV的新劇拍攝,她說:「近期好多人都叫我開YouTube channel,睇吓日常生活嘅我係點,關於我嘅飲食、點樣整蠱人,仲會教大家整嘢食畀男朋友同屋企人,整畀心儀嘅人就整甜品,冧屋企人就可以煲湯。而新劇我都已經進入狀態,隨時ready。」問到希望接一個為自己度身訂做的劇本嗎?Larine說:「每個演員都想有呢個機會,我特別鍾情鬼片,有生之年一定要拍一部,同埋想談一次甜甜的戀愛,有籌備緊嘅監製不妨考慮吓小妹。至於真實方面,感情睇定啲先我係一個幾難追嘅女仔,物質唔會打動到我,我係睇時間考驗,喺呢段時間工作為先。」

採訪:羅慧敏

攝影:沈健程

攝錄:馮嘉銘、林賓尼

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

採訪:羅慧敏 攝影:沈健程 攝錄:馮嘉銘、林賓尼


Larine教大家行山影靚相,其實沒有需要用到P圖技巧。


Larine拿起自拍器操作自如,在飛鵝山打卡。


方法之一,是去指定打卡位,景觀通常一流。


她又提醒,要留意正光及背光,再決定要影正面或者側面輪廓。


另一技巧是不要夾實手臂,會顯肥。所以要學Larine展開雙手。


完美示範。


Larine全程自拍,連同行記者都不放過。


最後她提醒,行山要自己帶走垃圾。



鍾意就快D Share啦!