掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

福臨門晚市謝絕堂食

楊貫一的富臨飯店停業13日,本月初爆發經營危機、位於灣仔的「名人飯堂」福臨門也作出相應措施。福臨門昨日如常營業,午市有不少客人光顧,當中不乏遊客,但人 ...




楊貫一的富臨飯店停業13日,本月初爆發經營危機、位於灣仔的「名人飯堂」福臨門也作出相應措施。福臨門昨日如常營業,午市有不少客人光顧,當中不乏遊客,但人流明顯減少,至下午近3時,食店另一邊玻璃櫥窗落閘。據店員透露,食店午巿如常營業,晚市則謝絕堂食,但仍會接受預訂外賣,全日外賣一律八折,減價抗疫。

荷蘭返港的遊客鄭先生離開福臨門時透露:「食肆枱與枱之間有2米距離好安全,咁樣有一定幫助。我喺荷蘭返嚟,香港情況比荷蘭安全好多,因為嗰邊啲人冇戴口罩,都買唔到口罩。」他說不會受疫情影響,會繼續在港消費覓食。福臨門灣仔店上月曾因有確診患者光顧,而由上月26日停業至本月3日進行全面清潔及消毒。

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強


鍾意就快D Share啦!