掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

《愛.回家之開心速遞》:《愛.回家》「龔水戀」勁危 前度出現搞破壞? #《愛.回家》

前度現身!「龔水戀」崩壞?在處境劇《愛.回家之開心速遞》中,「龔燁」張景淳與「熊若水」呂慧儀的「龔水戀」本來風平浪靜,但受到男方前度趙希洛的出現而有所 ...




前度現身!「龔水戀」崩壞?


在處境劇《愛.回家之開心速遞》中,「龔燁」張景淳與「熊若水」呂慧儀的「龔水戀」本來風平浪靜,但受到男方前度趙希洛的出現而有所擔憂,所以在夢境中,呂慧儀幻想他們拖手談情,慘受情傷淚灑當場。由於營造喜劇效果,以民初造型上陣,拍攝這場外景,劇情更交代呂慧儀為情傷要抗抑鬱,跑落水打魚以作發洩,相當搞笑!


張景淳在劇中與前度趙希洛拍拖手談情戲,他笑言亦為對方擔心,因為觀眾喜歡「龔水戀」,怕希洛出街會被人鬧。希洛坦言經常做第三者角色而被鬧慣:「佢哋呢pair咁多人鍾意,我加入其實都係一項挑戰,我成日做破壞人哋嘅角色,好彩現實唔係咁!(擔心被人鬧?)實比人鬧不過,都開心監製畀呢個機會我,有得發揮,咩角色我唔介意!」


鑑於新冠肺炎疫情令到群眾聚會要取消,呂慧儀稱向來都不多這種聚會,反而兒子的小學入學程序要被押後,她說:「入政府小學就要等搞珠,依家啲程序都要押後,囝囝心急返學都冇辦法,反而多咗時間陪婆婆相處,(兒子同張景淳相處如何?)囝囝同個個相處都好好,有次佢同大龍生(羅樂林)講電話,叫佢唔好鬧媽咪,好好笑,佢睇《愛‧回家》真係好投入!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!