掃呢頁CODE去手機

2020年3月7日 星期六

Ana R.:韓國疫情嚴峻 Ana R.洪天明擔心親人染病 #Ana R. #洪天明

韓國嘅疫情依家不斷上升,有親人喺當地實好擔心。母親是韓國人的名模AnaR.受訪時透露媽咪現時不在當地,但擔心仍在韓國的其他家人:「我媽咪搬去美國住,但 ...




韓國嘅疫情依家不斷上升,有親人喺當地實好擔心。


母親是韓國人的名模Ana R.受訪時透露媽咪現時不在當地,但擔心仍在韓國的其他家人:「我媽咪搬去美國住,但媽媽嗰邊屋企人全部喺韓國,依家佢哋都OK。媽咪最擔心佢最大嘅哥哥,因為大舅父已經70歲,年紀大易感染。(媽媽家人住首爾定大邱?)分散韓國各地都有。」


至於洪天明透露韓籍母親自去年10月底已從韓國返港,直至疫情爆發後已沒有再到當地,但由於舅父及其他家族成員仍居住於此,所以分外擔心,他說:「呢個時勢都叫媽咪暫時唔好返去,同埋每日都會留意新聞,了解吓當地情況,但我哋又做唔到啲乜……惟有叫大家做好消毒工夫,希望呢個疫情快啲過去。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!