網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月28日 星期六

撩「陳法拉老公」!西班牙索女辣到劇外 #陳法拉

大家有冇睇過西班牙大熱劇《紙房子》?西班牙犯罪電視劇《紙房子》(MoneyHeist)風靡全球,故事講述一名犯罪專家「教授」召集咗8名有不同背景嘅犯罪 ...




大家有冇睇過西班牙大熱劇《紙房子》?


西班牙犯罪電視劇《紙房子》(Money Heist)風靡全球,故事講述一名犯罪專家「教授」召集咗8名有不同背景嘅犯罪精英,開展一場驚天動地嘅搶劫案,而嚟緊4月就會播第四季,唔少人都相當期待!除咗劇集受追捧,仲帶挈多位主角人氣急升,而今次要講嘅就係劇外同劇內都咁索、飾演「東京」嘅女主角Úrsula Corberó!


現年30歲嘅東京外表冷酷,但有一副超火辣身材,喺劇不時大晒玲瓏浮凸身材,優質股勁吸睛,唔只睇到一班男觀眾「錯重點」,絲打們都大嗌好羨慕!而劇集亦有感情線,東京除咗同小鮮肉拍檔擦出愛火,更同人質有She She咀嘴,非常大膽,而私下嘅佢,都一樣Open,Instagram有唔少性感相,追蹤人數超過1千2百萬!不過就有唔少劇迷討厭佢,事關佢成日都好衝動唔受控,累死好拍檔,睇到觀眾咬牙切齒呀!


東京上年3月曾與男友同遊香港,唔知大家有冇撞到佢呢?雖然兩地相隔咁遠,不過佢都睇過王家衛執導嘅經典電影《花樣年華》,曾喺Instagram上載張曼玉嘅劇照!


除咗東京,不得不提嘅就係飾演主腦嘅「教授」Álvaro Morte!有冇覺得好面善咁?似唔似女神陳法拉法籍老公Emmanuel Straschnov呢?無論髮型、面形都好似,唔講真係以為法拉老公嚟!劇中怕怕醜醜非常木獨,搞到Tokyo都忍唔住撩佢、取笑佢呀!佢亦因此此劇而爆紅,Instagram追蹤人數多達6百20萬,劇集號召力真係非常犀利!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!