網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月25日 星期三

【《法證》女一守家居隔離】李施嬅勸勿做自私精:若你害死人 罪惡感會跟你一世 #李施嬅 #李詩韻

【《法證》女一守家居隔離】李施嬅勸勿做自私精:若你害死人罪惡感會跟你一世31分鐘前隨著武漢肺炎在歐洲爆發,好多人返港避疫,接受強制家居隔離,但人性的自 ...




  • 【《法證》女一守家居隔離】李施嬅勸勿做自私精:若你害死人 罪惡感會跟你一世
  • 31分鐘前




隨著武漢肺炎在歐洲爆發,好多人返港避疫,接受強制家居隔離,但人性的自私,令近日香港發現多宗隔離者妄顧他人安危,隔離期間外出,感染個案大增。

《法證先峰IV》女主角李施嬅,日前從加拿大工作完返港,需接受家居隔離,李施嬅可能不屑太多自私精違反隔離令,佢今日拍咗長達數分鐘,名為「對於14天隔離的一些感想」的分享片,教育大家要緊守崗位,勿揀做千古罪人。

「只要有一個人未隔離完行出呢個門口,而且係有病,就會再影響成個社會,係一個惡性循環......原本香港一個月前有好轉,但因近日多咗人飛返嚟,又冇隔離,咁就散播咗一啲病毒,令到確診個案增加……希望大家真係要緊守自己崗位留在家,其實好多人陪你,大家坐埋一條船,我都係隔離緊,全世界好多人都做緊,你只要問自己五年之後,回望過去你想做一個感染千千萬萬嘅人,害死一啲人嘅罪人,定係好自豪地對自己講,當日我有緊守崗位,我留在家十四日,我無俾社會任何負擔,我同全世界行緊呢一條路,而我問心無愧,相信大家都想做後者,因為你揀做前者的話,罪惡感係會跟足你一世,所以希望大家同我一齊行呢條路,大家互相支持。」

片中佢分享一到香港機場後要填申報表嘅過程,又展示戴在手的隔離手帶及文件,其隔離日期至下月5日便屆滿。之後佢話:「普通感冒係一個人傳染俾1.3人,但呢個肺炎係一個可以傳俾三個人咁高,到嗰三個又傳俾三個,如此類推,去到第十層,你一個開始散播下,可以感染到五萬九千人,係一個好大數目,當然有好多人或會身亡,所以當我哋喺屋企覺得好悶時,覺得自己無乜症狀,但可能係喺潛伏期,若我哋帶病出咗呢個門口後感染到三個人,可能會害咗千千萬萬嘅人,所以真係唔好出街。」

李施嬅又建議十四日當中可以做啲咩消磨時間:「我知道喺香港隔離,地方細,係會有啲辛苦,但只要你諗下依家咁多醫護人員喺醫院搏鬥中,用緊佢哋嘅生命,健康去幫一啲已經受害嘅人,咁佢哋只係要求我哋乖乖留喺屋企十四日,我哋有得喺屋企,又可以叫外賣,有得煲劇,有得上網,其實都唔係咁難受,希望大家緊守自己健康同崗位。」早前另一個藝人熙琳(Hillary)於三月中去完日本拍攝旅遊節目返港,冇一盡公民責任,被踢爆家居隔離未滿十四日就外出試鏡,搞到製作公司及試鏡當日接觸者人心惶惶,姑勿論檢測結果最後呈陰性反應,但妄顧隔離嘅重要,自私行為確實不要得,正如李施嬅所講,你想揀做害死人嘅罪人,還是問心無愧,無帶俾社會負擔嘅盡責公民。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!