網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月25日 星期三

林心如:被屈去旅行冇戴口罩!林心如爆Seed一句話反擊 #林心如

心如被屈,呢次堅嬲!做藝人有時真係躺着也中槍,「台灣恩愛CP」林心如同霍建華就係好例子!依家新冠肺炎疫情嚴重,就有有心人將佢哋兩個上綱上線。尋日(24 ...




心如被屈,呢次堅嬲!


做藝人有時真係躺着也中槍,「台灣恩愛CP」林心如同霍建華就係好例子!依家新冠肺炎疫情嚴重,就有有心人將佢哋兩個上綱上線。


尋日(24日)喺微博傳出林心如同霍建華帶女兒出國玩,大大個標題寫住:「不佩戴口罩表現隨意引擔憂」咁有指向性,心如唔爆Seed就假。


林心如即忍唔住回應:「去年的舊圖了,現在拿出來翻炒啊!」原來係舊相一張,唔怪得佢咁嬲啦,粉絲都紛紛響應護偶像,鬧爆造謠可恥同支持心如,為佢哋消消氣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!