網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月26日 星期四

《法證先鋒IV》:掌摑張曦雯!李漫芬《法證IV》一出場就死 #張曦雯 #李漫芬 #法證IV #法證先鋒IV

李漫芬原來有份演《法證IV》。藝人李漫芬(Fanny)原來有份演熱播的《法證先鋒IV》,在結局篇才出場,一出場就死。她老公談成坤(Alvin)和女兒心 ...




李漫芬原來有份演《法證IV》。


藝人李漫芬(Fanny)原來有份演熱播的《法證先鋒IV》,在結局篇才出場,一出場就死。她老公談成坤(Alvin)和女兒心心屋企睇到呆咗,她說:「心心睇到我一出現就死咗,面上面仲畀人劃交叉,佢喺度嗌哎吔,心心都係法證忠實粉絲,好鍾意聽法證主題曲,播畀佢聽,就乖乖食飯。」


劇中她有幕掌摑張曦雯,笑言老公未見過她如此潑辣,「一知要打曦雯,心好唔舒服,我講定唔好意思先,佢話唔緊要呀,大家溝通好好,結果一Take過,其實我打人唔止咁少嘅.我雖然死咗,但生前仲有戲份。」


提到她老公談成坤(Alvin)本身是游水教練,在新冠肺炎疫情下,近月泳班叫停,有指她推薦靚仔老公拍劇兼拍廣告,幫補家計,她說:「其實唔係我推薦,佢放假去玩吓客串,係佢個好兄弟有做開,叫埋佢一齊,咁Alvin本身都有興趣,之前都客串《多功能老婆》,最近又客串多一部,好感恩,最近有人搵佢拍個按摩膏廣告,幫補吓屋企。」早前趁老公沒工開,一家三口往影家庭照,她說大肚時拍過一輯當是上半輯,現在有囡囡一起,當作影下半輯,及順便慶祝心心四月一日兩歲生日。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!