網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月5日 星期四

【最需要帶口罩嘅人非佢莫屬】想送兩盒口罩俾馬蹄露 杜汶澤嘲笑:遮住你個X 樣! #杜汶澤 #馬蹄露

【最需要帶口罩嘅人非佢莫屬】想送兩盒口罩俾馬蹄露杜汶澤嘲笑:遮住你個X樣!22分鐘前「撐警之星」馬蹄露上年因爲在「反送中」抗爭現場,用手機拍攝示威者而 ...




  • 【最需要帶口罩嘅人非佢莫屬】想送兩盒口罩俾馬蹄露 杜汶澤嘲笑:遮住你個X 樣!
  • 22分鐘前






「撐警之星」馬蹄露上年因爲在「反送中」抗爭現場,用手機拍攝示威者而遇襲。呢個舉動仲獲得《人民日報》高度表揚,唔少內地網民都讚佢表現「英勇」。不過,香港有網民就認為係「先撩者賤」。

出席過撐警活動,最近馬蹄露仲幫警察拍埋短片,呼籲市民提防網上囗罩騙案。昨日,香港警察在fb上載短片,片中身穿運動服的馬蹄露,為市民提供網購口罩的tips,仲溫馨「蹄示」大家要小心騙案。

短片出街之後,一向敢言的杜汶澤即刻有回應,在社交網站轉發短片,更嘲笑話:「香港警察今次搵啱人,呢個世界最需要帶口罩嘅 artist 非佢莫屬!佢如果一年365都帶,咁就更加無得頂!你冇,我都俾兩盒你這麼醜的妞!一定要帶口罩遮住個X 樣呀⋯⋯」句句到肉! 唔少網民都紛紛留言附和阿澤,「你講呢對野有聲。」、「找對的人,做對的事!」。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!