網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月5日 星期四

容祖兒:狂啪維他命C!容祖兒荷蘭開騷被男粉絲冧暈 #容祖兒

容祖兒出發前做足準備,避免生病!天后容祖兒(Joey)《PrettyCrazyLoveinEurope巡迴演唱會》前晚在荷蘭海牙AFASCircust ...




容祖兒出發前做足準備,避免生病!


天后容祖兒(Joey)《Pretty Crazy Love in Europe巡迴演唱會》前晚在荷蘭海牙AFAS Circus theater舉行,據知門票開賣時一早被秒殺,座無虛席之下,場外更有歌迷守候希望買到飛進場。


第一次到荷蘭演出,祖兒表示相當興奮,台上她跟觀眾說:「人生一直有一個願望可以嚟荷蘭開演唱會,因為荷蘭係一個我好喜歡嘅地方,今日在座咁多位一齊嚟見證我願望成真,我真係好開心,好難形容自己心情,夢境成真之下,眼淚湧湧而下又要故作堅強嘅感受,我只可以用百感交集來形容。」


台下歌迷來自五湖四海,不單止有荷蘭人,更有一些歌迷是從香港、新加坡、馬來西亞、巴黎,甚至南美巴西飛來捧場,祖兒一一多謝大家:「冇諗過世界上咁遠有咁多鍾意我嘅人,希望大家今晚睇得開心,放心。」演唱中途祖兒又在觀眾群中發現有位荷蘭男歌迷,竟然識唱她的歌:「嗰位外籍男歌迷,佢真係識得唱晒我啲歌,佢唱嗰陣我好似睇緊超級無敵估歌仔咁,又開心又好笑又感動,真係冇諗過佢哋咁有心,學唱晒我啲歌嚟捧場。後來佢入嚟後台影相,佢話第一首識得我嘅歌係《爭氣》,仲真係唱多次畀我聽添,佢仲話上載過一條片喺網上,自彈自唱《習慣失戀》,真係好厲害! 」


10年前祖兒同卡通人物Miffy合作crossover出演唱會T-shirt,今次祖兒入行20周年,親臨Miffy的家鄉荷蘭開演唱會,又適逢Miffy 65周年紀念,Miffy二話不說便出現成為祖兒演唱會上特別嘉賓,一起唱歌,令觀眾欣喜若狂。此外Miffy又再次與祖兒合作,為荷蘭站打造了限量的演唱會紀念品,開場前全部被歌迷秒殺掃空。祖兒台上與巨形Miffy又攬又抱,她說:「一見Miffy出嚟,我即刻開心到變番7歲,今次都係得到Miffy保祐,我哋荷蘭演唱會先咁成功,賣到爆晒,哈哈。」


最近新冠病毒在歐洲感染數字愈來愈多,所以祖兒坦言出發之前都開了無數次會議,商議究竟是否可以安全成行。決定成行之後,祖兒表示都有小心保護自己,為了有一個健康體魄,每日也狂食維他命C,幾乎是任何有維他命C的飲品食品也不放過,每到之處都包到自己像一隻糉,避免冷親,務求以最佳狀態演出。祖兒說:「千萬唔可以冷親,所以都逼自己早啲瞓,好彩荷蘭同香港相差7個鐘,我平日上床瞓嘅時間,正好係荷蘭晚上11點,對我嚟講一啲時差都冇,到埗之後每晚都休息得好好,瞓得好先唔會容易病。咁同觀眾大家都為免太近矩離互相接觸,所以冇握手,冇抱抱,只係隔空飛吻囉。」


荷蘭演唱會完滿成功,祖兒之後會飛到倫敦準備3月9日在The London Palladium繼續舉行巡演。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!