掃呢頁CODE去手機

2020年4月2日 星期四

【滯留意國】閉關1個月靠網購買嘢 黃泆潼感激港友送口罩 #黃泆潼

黃泆潼於今年2月隨夫回意大利,未料當地爆發新冠肺炎疫情!
【滯留意國】閉關1個月靠網購買嘢 黃泆潼感激港友送口罩黃泆潼於今年2月隨夫回意大利,未料當地爆發新冠肺炎疫情!意大利的新冠肺炎確診個案已破11萬,當地 ...




【滯留意國】閉關1個月靠網購買嘢 黃泆潼感激港友送口罩

黃泆潼於今年2月隨夫回意大利,未料當地爆發新冠肺炎疫情!

意大利的新冠肺炎確診個案已破11萬,當地政府宣佈延長全國禁足令至最少4月12日。4年前下嫁意大利籍獨立電子音樂人Kavemura的黃泆潼,早於今年2月初回意大利科拉托生活,昨日她於社交網上載短片向大家報平安,並謂自2月尾開始,已超過1個月沒有出街,暫時糧食也足夠,目前都開始網購食物、物資,黃泆潼續說:「呢度控制得幾好,據我所知冇乜搶購,因為有限制,就算online shopping或小店都有限制。噚日終於買到一條廁紙喇,online shop就冇,終於喺附近有間小店搵到,又肯deliver過嚟,但只肯賣一條,啲米只可以買三盒,一盒兩、三日就食晒。」

黃泆潼昨日於社交網上載短片向大家報平安。
黃泆潼昨日於社交網上載短片向大家報平安。
黃泆潼感激香港的好朋友雪中送炭,寄口罩及護目鏡給她。

黃泆潼感激香港的好朋友雪中送炭,寄口罩及護目鏡給她。

黃泆潼又將鏡頭影向家中雪櫃,指因雪櫃太細而未能雪藏大量急凍食物,但相信當地限制購物,物資亦能持續供應。至於口罩方面,她表示2月1日抵達意大利時,已自我隔離14日,「出關」首日隨即外出撲口罩,「我喺香港過嚟嗰時已經買唔到,過到嚟藥局又係冇,可能呢度真係唔太興(戴口罩),但好好,香港嘅朋友寄咗好多畀我,多謝香港好好嘅朋友,知道我唔夠就即刻寄畀我,心都甜埋,雪中送炭,暫時口罩都夠,仲寄埋護目鏡畀我哋。」不過,她表示仍未知道何時回港,而目前洗嘢、煮飯、煲劇的生活也很忙碌。

黃泆潼指當地物資限購,家中雪櫃都比較細,故未能囤積大量糧食。

黃泆潼指當地物資限購,家中雪櫃都比較細,故未能囤積大量糧食。
黃泆潼於4年前下嫁意大利籍獨立電子音樂人Kavemura。

黃泆潼於4年前下嫁意大利籍獨立電子音樂人Kavemura。



鍾意就快D Share啦!