掃呢頁CODE去手機

2020年4月2日 星期四

劉亦菲:個個都係熟悉面孔 但佢哋都係「外國人」 #劉亦菲

連霆鋒都係!個個都係熟悉的面孔,但你知唔知佢哋全部都係「外國人」?佢哋位位都係揸外國護照,莫非外國月亮特別圓?劉亦菲 美國籍劉亦菲原名安風,好細個嗰陣 ...




連霆鋒都係!


個個都係熟悉的面孔,但你知唔知佢哋全部都係「外國人」?佢哋位位都係揸外國護照,莫非外國月亮特別圓?


劉亦菲 美國籍


劉亦菲原名安風,好細個嗰陣父母就離婚,佢9歲就跟阿媽去美國落地生根,阿媽之後仲嫁畀華人律師,最後連國籍都改埋。


吳亦凡 加拿大籍


大帥哥吳亦凡細個嗰陣喺父母離異後,就隨母親生活,10歲移民加拿大溫哥華,雖然佢係加拿大籍,但佢嘅愛國心絕對唔比內地藝人低!


謝霆鋒 加拿大籍


謝霆鋒祖籍廣東番禺,7歲時跟隨父母移民加拿大,佢之後回流返港喺娛圈發展,仲係第一位80後香港金像獎影帝。


鞏俐 新加坡籍


鞏俐於2008年下嫁黃和祥時,入咗新加坡國籍,但佢入籍新加坡曾經惹起爭議,因為佢都係第一位走向國際嘅內地女星,當時佢仲講過改國籍係自己嘅選擇,唔需要解釋太多。


李連杰 新加坡籍


李連杰在北京出世,但佢1997年曾經申請入籍美國,又喺2009年入新加坡籍,他講過入新加坡籍係為咗子女嘅教育問題。


竇驍 加拿大籍


靚仔小生竇驍小學四年級時隨父母移民加拿大,佢18歲時就參加當地舉辦的《SunShine Nation》,並獲得Sunshine Boyz冠軍。2008年佢返到中國考入北京電影學院表演系,主修攝影。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!